| loniow.pl |
OGŁOSZENIA

Wójt Gminy Łoniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Wójt Gminy Łoniów
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Inspektor ds. ochrony środowiska, leśnictwa (zdrowia), rolnictwa
………………………………………………………………………………………………….
Nazwa stanowiska pracy

 

I. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia niżej wymienione wymagania:

1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia z zakresu ochrony środowiska, prawa, leśnictwa, rolnictwa,
3) minimum 3 letni staż pracy przy wykształceniu wyższym,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.

II. Wymagania dodatkowe stawiane kandydatom
1) bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych z ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy Prawo wodne, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym,
2) prawo jazdy kat. B,
3) dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) w zakresie leśnictwa lecznictwa, rolnictwa:
a) prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin uprawnych przed szkodnikami, chorobami i chwastami,
b) współdziałanie z administracją rządową w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
c) realizacja zadań związanych ze znakowaniem obszarów dotkniętych lub zagrożonych chorobą zakaźną zwierząt,
d) wykonywanie zadań z zakresu przepisów ustawy – Prawo wodne, określających zadania i kompetencje gminy, w szczególności w zakresie orzekania w sprawach naruszenia stosunków wodnych na gruncie, nadzór nad spółką wodną, wykonywanie przepisów o melioracjach wodnych,
e) prowadzenie spraw dotyczących ochrony zwierząt,
f) realizacja zadań wynikających z ustawy o lasach i ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia,
g) prowadzenie spraw związanych z ochroną przyrody,
h) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
i) realizacja zadań z zakresu opieki zdrowotnej,
2) w zakresie ochrony środowiska, utrzymania porządku i czystości w gminie:
a) kontrola realizacji przepisów o ochronie środowiska, między innymi w zakresie gospodarki odpadami oraz gospodarki wodno-ściekowej,
b) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
c) nadzór nad zadrzewieniem terenów gminnych i pielęgnacją zieleni,
d) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
e) realizacja zadań związanych z programem usuwania wyrobów zawierających azbest,
f) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań obronnych i zarządzania kryzysowego.

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łoniowie, Łoniów 56, 27-670 Łoniów,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) praca posiada charakter administracyjno- biurowy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łoniów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

VI. Wymagane dokumenty:
1) życiorys oraz list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e- mailem, a także klauzulą o następującej treści: „ Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: „ Inspektor ds. ochrony środowiska, leśnictwa (zdrowia), rolnictwa”. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą”.
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie),
4) kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach,
5) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz podpisana klauzula informacyjna i zgoda na przetwarzanie danych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia),
6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a kserokopie dokumentów złożone w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Łoniowie osobiście, lub pocztą na adres tutejszego Urzędu Gminy Łoniów, Łoniów 56, 27-670 Łoniów w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem ‘’Inspektor ds. ochrony środowiska, leśnictwa (zdrowia), rolnictwa” w terminie do dnia 25 listopada 2024r. do godz.15.30.

Dla oferty przesłanej pocztą terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu, a nie data nadania. Nie przyjmuje się dokumentów przekazanych drogą elektroniczną.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Inne informacje
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji zostaną poinformowani telefonicznie o jego terminie.

Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązana jest do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem.

/-/ Martyna Pawłowska – Wójt Gminy Łoniów

 

Ogłoszenie wraz z załącznikami – POBIERZ

 

 

Wielkość czcionki
Kontrast