OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Łoniów
Łoniów, dnia 17 marca 2025 r.
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Łoniów
z dnia 17 marca 2025 r.
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Łoniów
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1, art. 8g ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Łoniów uchwały nr III/19/2024 r. z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Łoniów.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu ogólnego w terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r.
Zgodnie z art. 8g ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Łoniów, Łoniów 56, 27-670 Łoniów, adres e-mail: loniow@loniow.pl, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Formularz dostępny jest:
- w postaci papierowej w Urzędzie Gminy Łoniów,
- w formie elektronicznej w BIP Urzędu Gminy Łoniów pod adresem:
https://loniow.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2025_03/BIPF6304887C7BEA1Z/FORMULARZ_PDPO.pdf
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada. Ponadto składający wniosek powinien wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wójt Gminy Łoniów, na podstawie art. 39 ust. 1, art. 30 i art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.), zawiadamia o podjęciu przez Radę Gminy Łoniów uchwały nr III/19/2024 r. z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Łoniów.
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące oceny oddziaływania na środowisko.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam, że każdy może złożyć wnioski do projektu planu ogólnego w zakresie ochrony środowiska. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków złożonych do projektu planu ogólnego jest Wójt Gminy Łoniów.
Zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko w związku z art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Łoniów, Łoniów 56, 27-670 Łoniów, adres e-mail: loniow@loniow.pl, z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy oraz adresu zamieszkania albo siedziby, oraz adresu poczty elektronicznej, o ile taki posiada. Ponadto składający wniosek powinien wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r.
Wnioski mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej;
- ustnie do protokołu;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
/-/ Martyna Pawłowska – Wójt Gminy Łoniów
Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Gminy Łoniów z siedzibą pod adresem 27-670 Łoniów, Łoniów 56 (dalej: „Urząd”) w imieniu którego obowiązki administratora pełni Wójt Gminy Łoniów.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych właściwym dla Urzędu jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej: iodo@loniow.pl.
- Pana/Pani dane będą przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. c) RODO w zw. z art. 8g ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w przedmiocie składania wniosków do planu ogólnego gminy Łoniów zgodnie z obwieszczeniem Wójta Gminy Łoniów z dnia 17 marca 2025r.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez Administratora przez czas zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
- Państwa dane mogą zostać przekazane: dostawcą programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją; dostawcy poczty elektronicznej; operatorzy pocztowi; podmioty zapewniające obsługę informatyczną; kancelarie adwokackie, radcowskie i doradztwa prawnego, którym zlecono świadczenie pomocy prawnej i innym podmiotom przewidzianym przepisami prawa;
- Posiada Pan/Pani prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Pana/Panią dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
- Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych, jeśli jest ona podstawą przetwarzania danych.
- Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwia realizację celu opisanego w punkcie 3.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.